FERIA DEL LIBRO / ENGLISH BOOK FAIR

Jueves, 10 Enero, 2019 hasta el Miércoles, 16 Enero, 2019

Con el comienzo del segundo trimestre llega nuestra feria del libro. El lunes 14 y el martes 15 de enero, el colegio "El Carmen" acoge de nuevo la feria del libro en inglés. Por la mañana habrá cuentacuentos para los alumnos del centro y, por la tarde, la feria estará abierta para alumnos, padres, profesores y cualquier interesado en ver y comprar los libros.

El horario de apertura será de 14:00 a 18:30 en la biblioteca del centro. ¡Os esperamos!

With the beggining of the second semester the English Book Fair arrives to the school. As usual, our students will enjoy English storytelling workshops with Ruth and Justin and will have the opportunity to watch all the books in display in the morning.
Then, the fair will open uninterrupted between 14,00 and 18,30 hours both on Monday 14th and Tuesday 15th of January in our library for families, students, teachers or anyone who is interested in checking and buying whatever they like. You are all invited to come!